Dla mnie koniec mitu o niezawodności TOYOTY. Przekładnia kierownicza padła po 45 tys. km. Wprawdzie po negocjacjach TOYOTA przyznała mi wymianę mimo upływu gwarancji ale to w ogóle nie powinno mieć miejsca. Silnik 1,8 to jednostka dla starszych osób, które lubią krajoznawczy styl jazdy. Jak zapakujesz komplet pasażerów to chce się wyjść i popchnąć, a o wyprzedzaniu zapomnij. Auto robi wrażenie nadsterownego na wirażach ale to może tylko złudzenie. Jak się na chwilę przesiadłem do turbodiesla innej marki, to miałem wrażenie, że jadę odrzutowcem ...
Wrażenia
3,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]