Wysoka kultura pracy, trochę za duża turbodziura ale całkowicie wyczuwalny pedał gazu. Pełna ocena będzie możliwa, gdy silnik się ułoży, obecnie nie zużywa oleju.
5,0
Skrzynia biegów
Działa bardzo dobrze , jak dla mnie doskonale. Jedynie przełożenia trochę za długie o około 200-300 obrotów silnika.
4,0
Układ jezdny
Trochę się rozczarowałem, myślałem, że w samochodzie tej klasy jazda po naszych wspaniałych drogach, to jak lot na latającym dywanie. Za bardzo słyszalne odgłosy toczenia kół, może to wina opon Brigestone.
Komfort
3,0
Widoczność
Ogólnie dobra tylko w niektórych sytuacjach ograniczona widoczność na boki.
5,0
Ergonomia
Nie mam zastrzeżeń.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Słabo widoczna kontrolka włączonej klimatyzacji, nie mam uwag do manualnej klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zaskoczyło mnie spalanie. Tankuję ,, pod korek" i na dystansie 2800 km średnie spalanie przy jeździe mieszanej (głównie w ruchu lokalnym, nie zawsze ekonomicznie ) wyniosło 5,2 l a wskazanie komputera to 5,3 l. Używam tylko shell v-power.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Za mały przebieg dlatego ogólnie daję 4.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 126KM 93kW
[l/100km]