Silnik pracuje cicho szczególnie porównując z VW. Jak to w silniku z turbiną aby przyspieszać trzeba utrzymywać odp obroty silnika(powyżej 1800)
5,0
Skrzynia biegów
Brak jakichkolwiek problemów ze skrzynią biegów.
4,0
Układ jezdny
Do 150000km wszystko było OK. Po tym przebiegu wymiana amortyzatorów, wszelkich gum w zawieszeniu, teraz coś trzeszczy - prawdopodobnie sworzeń na wachaczu ,
Komfort
4,0
Widoczność
Jak się nie ma czujników parkowania to trzeba uważać cofając
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wszystko w porządku.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo wygodnie zarówno z przodu jak i z tyłu.
4,0
Wyciszenie
Toyotka robi się za głośna powyżej 140 km/h
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa b.dobrze 7l miasto/5.6l/trasa. Ceny przeglądów wysokie a napraw jeszcze wyższe.
4,0
Stosunek jakość/cena
Samochód był kupiony w Berlińskim salonie. Był to samochód pokazowy. Do tanich nie należał. Generalnie bezusterkowy. Do przebiegu 140 000 km spisywał się idealnie. Po tym przebiegu musiałem zrobić pare wymian. Koszt amortyzatorów przednich w ASO 900 zł +odboje itp 250 zł + wymiana 200 zł, pedał sprzegła + tulejki + wymiana 500 zł, gumy ,sworznie itp ok 1000 zł. Przy tym przebiegu to nic dziwnego ale ceny...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tak jak pisałem wyżej trzaski w zawieszeniu (wymiana gum, sworznia, przy 140000km prawego przedniego łożyska)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak poważnych usterek.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 116KM 85kW
[l/100km]