przestałemm lubić ten samochód po 2 miesiącach gdy okozało się że muszę wymienić kolumnę kierownicy. czekałem na nią 3 miesiące. potem szybka wymiana tylnych wachaczy, stopionych przednich reflektorów, następnie zwiedzanie serwisów w połowie Europy ( Austria, Włochy , Francja)gdzie wszyscy mnie pocieszali że żółta lampka "CHECK ENGINE" to nic, można z nią jeżdzić. przejeździłem z e świecącą sięlampka ok 5000 km. W Polsce ok 1500 poniważ serwis nie otrzymał wiążąej informacji co zrobić z błędem sond lamda. byłem tak częstym gościem w serwisie , że hostessa więdziała jaka kawę lubię, i ile słodzę. potem wymiana mikroprocesora silinika, po 30 km "check engine" i po ok miesiącu katalizatora z sondami lambda.Od ok 5 tyś km mam spokój,ale czasu który spędziłem na dojazdach do serwisu nikt nie policzył. drżę na myśl , że za 6 miesiecy kończy się gwarancja. W czasie wakacji mówiono mi ,że jest to wina wyskokiej temp na południu Europy, w Polsce , że pownienem zminienić stację benzynową, a ja myślę , że powinienem zmienić samochód, na rzeczywiścei niezawodny.
Wrażenia
3,0
Silnik
po ok 7000 odczuwlana poprawa kultury pracy, po 35 tyś 1 l oleju
2,0
Skrzynia biegów
zgrzyty od wyjazdu z salonu
4,0
Układ jezdny
stuki w zawiewszeniu nie do usunięcia w serwisie
Komfort
4,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
stuki w desce rozdzielczej i prawych drzwiach od poczatku