Inne
: Bez fajerwerkow, ale za to naprawde wiecej niz dobrze pod kazdym wzgledem.
4,0
Całokształt
Wiecej niz oczekiwalem po aucie masowej prod:)
Powaznie - zawsze warto poczytac o danym modelu i na ile to mozliwe, usunac usterki w ramach gwarancji.
Gdybym czekal z parujacymi reflektorami czy drgajacym ukl kier podczas hamowania (wprawdzie >170km/h) do zakonczenia gwarancji, to pewnie bym narzekal.
Wrażenia
4,0
Silnik
Typowa przypadlosc tego silnika to zurzycie oleju. Serwis Toyoty od 1. szego przegladu zalewa Mobil 15W40 i moze dzieki temu obecnie \"bierze\" tylko ok 2l/15tys. Pisze tylko, bo znane sa przypadki 05-08l/1000km
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WAŻNE: w 1.roku zadbalem o wymiane kilku czesci, ktore w tym modelu byly zawodne. Dotyczy to: reflektorow, tarcz hamulcowych i kolumny kier (drzenia ukl kier).
NAPRAWY/wymiany po gwarancji:
- pompa spryskiwacza szyby przedniej
- łożysko koła /przednie/
- raz kasowanie błędu /VSC/
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
BRAK
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 VVT-i 129KM 95kW
[l/100km]