Słaby punkt to napewno zawieszenie. Jest za miekkie jak na polskie drogi. Mialem wcześniej Carine E 2.0 i nissana Primere 2.0. Widocznie japońce stwierdzili że ten model ma być wygodniejszy, chociaż mieli racje bo dopasowali go do silnika który strasznie zamula. Niby ma 110 koni a zachowuje sie na 75.
Wrażenia
2,0
Silnik
slabo sie zbiera na wolnych obrotach, o wiele mniej przyjemny silnik niz np. 1,9 tdi VW
4,0
Skrzynia biegów
Nie mozna nazekac, troche sztywne sprzęgło
2,0
Układ jezdny
Nadaje sie dla osob starszych, bardzo dluga droga chamowania, auto jest wygodne i plynie po dziurach. Duży skok przodu w dół podczas chamowania, na zakretach czesto czuje że jade na krawedzi przyczepności mimo że jade tą sama predkościa co inne samochody. Fakt faktem mam jeszcze oryginalne zawieszenie lecz od początku bylo bez rewelacji. NIE POLECAM osobom pragnącym dynamicznej jazdy.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zastrzezeń, fotel kierowcy jest w pełni regulowany, lusterka są częściowo panoramiczne.
4,0
Ergonomia
Bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Automatyczna klima daje rade, po 200000 pierwszy raz nabijałem klime i działa bez zastrzezeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca na nogi z tyłu w porównaniu z autami tej klasy.
3,0
Wyciszenie
do 120km/h jest ok, potem słychać że silnik sie męczy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżdze dynamicznie miasto 10L trasa 8L - kiedyś jechalem do 90km/h w trasie i spaliła 3,8L Przeglądy troche kosztuja ale nie jest źle, do tej pory nie bylo żadnych napraw
4,0
Stosunek jakość/cena
Jestem pierwszym włascicielem tego autka i uważam że odkąd toyotki są robione w Anglii to juz nie to samo autko.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabe tarcze hamulcowe, musiałem je wymienić bo sie pokrzywiły. Schowek na okulary odpadł przy mozniejszym pociagnieciu, ale to auto dla japończyków :)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Raz jechałem 60km/h i odpadło koło. (żart) Nigdy nic sie nie stało co by nie umożliwiło jazde.