Jest to specjalny slinik nastawiony na ekonomikę. Dlatego przy większej pojemności ma tę samą moc co 1.6. Jednak ma dobrą elastyczność - max momentu osiąga w przedziale 2000-4000 obr/min. Dodatkowo kupiłem instalację LPG. W trasie zachowanie wprost idealne na polskie drogi. Do miasta też w porządku. Wygodne auto rodzinne z olbrzymim i łatwo dostępnym bagażnikiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Minus za dobrą elastyczność, ale tylko do 4000 obr/min
5,0
Skrzynia biegów
Brak minusów, O.K.
4,0
Układ jezdny
Jest miękki, jednak to wcale nie przeszkadza. Ale minus za te słabe hamulce.
Komfort
5,0
Widoczność
Choć to liftback, widoczność jest ekstra.
5,0
Ergonomia
Nic dodać, nic ująć, a już umiejscowienie hamulca ręcznego - genialne!!!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wybkie ciepełko zimą, orzeźwiający i szybki chłodzik latem z klimy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
SUPER fotele przednie.
5,0
Wyciszenie
Poprostu.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa bardzo niskie (zasługa silinka). Serwis nie jest niestety najtańszy, ale rzadko się korzysta z napraw - na szczęście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Choć auto jest drogie przy zakupie, powoli traci swoją wartość, więc można liczyć na odsprzedaż za godziwe pieniądze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez pół roku nic.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz hamulców (drżenie kierownicy przy ostrym hamowaniu) - nic.