Układ hamulcowy
: tarcze latwo sie krzywia nie mozna celowo mocno hamowac z duzych predkosci bo potem biją jakas wada fabryczna
5,0
Całokształt
Samochod przez 11lat praktycznie nie zawiodl popsuly sie tylko 2 rzeczy , zawieszenie to duzy plus toyoty jest swietne , silnik moglby byc mocniejszy dla sportowcow jest 2.0 vvti 16v 150km
Wrażenia
4,0
Silnik
Dosyc głosny na wysokich obrotach powyzej 4tysiecy niestety wyscigowiec to nie jest ale nie jest tez megaaa mułem
5,0
Skrzynia biegów
zadnych problemow
5,0
Układ jezdny
trzyma sie jak przyklejony 260tys a jescze seryjne amortyzatory
Komfort
4,0
Widoczność
dobra widocznosc bez zastrzezen zadne slupki nie przeszkadzaja
5,0
Ergonomia
duze auto z dym bagaznikiem 510l
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bardzo dobrze działa , ogrzewanie grzeje bez problemow , wysztko jest ok.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca siedzi idealnie , wygodny fotel , pasezrowie z tylu maja tez sporo miescja , z przodu idelanie
4,0
Wyciszenie
nie jak w nowym mercu ale jest okej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mam lpg pali w miescie 10litrow gazu wiec to jest komedia i czysta ekonomia
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
260tysiecy , koncowki drazkow , wybite tuleje wachaczy od polskich drog. a tak to tylko sie zmienia to co sie zuzzywa, pompa wody wytrzymala 120tys km
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
czujnik polozenia walu korbowego przy 240tys - 700zl
kostka stacyjki - 150zl (cos kolo 250tys)
no i to tyle hehe :)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 110KM 81kW
[l/100km]