Wygląd kombi niezaspecjalny . Prowadzenie super nie mam żadnych zastrzeżeń .
Wrażenia
5,0
Silnik
Idealny szybko się nagrzewa do odpowiedniej temperatury . Do dzisiaj nic nie szwankuje . Nie dokonywałem żadnych napraw . 90 KM + intelculer radzi sobie nieźle . Pierwsze dwa biegi są słabiutkie nawet po włączeniu turbiny , po wrzuceniu 3 i redukcjach powyżej 3600 obr/min jest turbo i można wyprzedzać .
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wrzucam jednym palcem . Bardzo szybko można je redukować i utrzymywać cały czas takie same obroty .
5,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardzo dobrze tłumi wszystkie nierówności drogi . Samochód pewnie trzyma się na nierównych drogach nawet przy 130 km/h . Wspomaganie jest idealne kierownica nie wyłapuje nierówności , jest stabilna przy każdej nawierzchni i każdej prędkości , poprostu bajka .
Komfort
5,0
Widoczność
Mm kombi i jest ok .
4,0
Ergonomia
Ok
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mogłoby być lepiej . Klima do odświerzenia . Szyby parują podczas zmian pogodowych .
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca . Przydałaby się kanapa 5 a nie 4 osobowa .
4,0
Wyciszenie
Od 160 km/h zaczyna być głośnawo . A od 180 km/h już jest bardzo głośno . Pozatym nic nie szumi , silnik jednak musi pracować .
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zależy od nogi . Jak chcę to w mieście 6 na trasie 5,5 l . Przy prędkościach poniżej 2100 obrotów . Po włączeniu turbiny czyli tak 2200 obr/min o 0.5 l więcej . Przy prędkości 180 km/h na odcinku 200km nawet 8 l . W mieście przy ciągłym wyprzedzaniu i redukcji biegów na 4000 obr/min też 8 l .
4,0
Stosunek jakość/cena
Ok
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podstawowe części eksploatacyjne .
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 220 000 wymiana stacyjki , wyrobiła się .
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]