Inne
: Najbardziej zaskoczyło mnie, że tak niepozorny samochód może być taki dobry!
5,0
Całokształt
Samochód bez fajerwerków, ma dobrze służyć właścicielowi. I tak jest!
Wrażenia
4,0
Silnik
Daleko mu do dynamiki nowoczesnych diesli, ale jego kultura pracy jest fantastyczna. Idealny silnik do spokojnej, rozsądnej jazdy (2200 - 2900 obr./min.)
4,0
Skrzynia biegów
Jest precyzyjna, ale typowy Toyotowski problem (wsteczny ciężko wchodzi, gdy skrzynia jest zimna) ździebko irytuje. Kiedy jest rozgrzana, wtedy wszystko gra.
5,0
Układ jezdny
Mimo swojej masy nieźle zachowuje się na zakrętach i w terenie. Bardzo precyzyjny układ kierowniczy.
Komfort
3,0
Widoczność
Trochę zbyt słaba widoczność do tyłu i do przodu.
5,0
Ergonomia
Wszystko jest pod ręką. Obsługa jest bardzo intuicyjna - po wejściu do samochodu wszystko jest jasne, co-do-czego służy. Świetna pozycja za kierownicą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Takie, jakie powinny być. Nawet przy dużych mrozach ogrzewanie chodzi bardzo sprawnie.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mnóstwo miejsca na nogi i głowę. Starczy dla każdego. Łatwe wsiadanie i wysiadanie.
5,0
Wyciszenie
Jazda \"na słuch\" w tym samochodzie nie męczy nawet na dużych dystansach. Wewnątrz cichutko i spokojnie jak mało gdzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jeżeli chcę, żeby samochód był naprawdę zadbany, to częste wymiany oleju czy filtrów powinny być dla mnie czymś normalnym np. na zimę czy po kilkunastu tysiącach kilometrów. Spalanie bardzo dobre, w praktyce lepsze niż w papierach samochodu!
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tak wysoką jakość trochę trzeba wyłożyć, ale zwraca się to w niskim spalaniu i zerowej awaryjności. Ten samochód do zarąbista inwestycja. Zawsze znajdzie się chętny na kupno, jeżeli tylko samochód będzie zadbany.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Żadnych problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej. Brak.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]