silnik super wcale nie za słaby cichutki dobrze przyspiesza na 5 biegu ,jak szukałem samochodu w dieslu to miałem okazję przejechać się nissanem primierą 2.0 td focusem td i innymi wynalazkami i stwierdzam że diesel toyoty jest najlepszy naj cichszy i naj szybszy primiera to traktor a jeszcze gorszy jest volvo v40,mam go już rok i jeszcze nic się nie zepsuło,wielka wada to drgająca kierownica ,wymieniłem tarcze to pomogło ale nie do końca więc wymieniłem opony na nowe i jeszcze minimalnie drży przy 110km/h jak zarobię pare zł to kupię nowe alufelgi i jak to nie pomoże to już nie wiem ,spalanie 6,5 po mieście,dobre wspomaganie lepsze niż w carinie e oogólnie bardzo polecam,prędkość max w moim przypadku 195km/h ,przyspieszenie ze startu do 100 może nie rewelacja ale jak jedziemy np.80 i dodamy gazu to wtedy czuć dobre przyspieszenie ,dobry na trasy przy wyprzedzaniu na 5
5,0
Skrzynia biegów
krótkie biegi ale diesle tak mają
5,0
Układ jezdny
prowadzi się super
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu i na boki ok,ale do tyłu tragedia ,lepiej cofać na lusterka bo przez tylnią szybę nic nie widać (mowa o combi)
5,0
Ergonomia
sporo miejsca na nogi z tyłu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
trochę dłużej się nagrzewa w porównaniu do corolli 1,4 b ,ale ogólnie ok ,klima manualna zwyczajna żadna radocha poprostu dmucha zimnym powietrzem i tyle ,lepiej mieć taką niż żadną w każdym razie po załączeniu obciąża silnik niezauważalnie dla kierowcy
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
naprawdę ok
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było i nie będzie (chyba)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD 90KM 66kW
[l/100km]