Przejechałem autem 100 000 poprzedni właściciel 130000 i nie miałem żadnych problemów z silnikiem. Jedynie co trzeba to pilnować stanu oleju, bo od wymiany do wymiany z 2 litry trzeba dolać ale ten typ tak ma to samo mówią w serwisie.
3,0
Skrzynia biegów
Czasami lekko przychaczy wsteczny trzeba wrzucać z wyczuciem.
5,0
Układ jezdny
Niezniszczalne pancerne zawieszenie wymienione dwie gumy stabilizatora tył. Koszt w serwisie 340 zł. Reszta fabryka. Jazda miejska i weekendowe taxi
Komfort
5,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Ok
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo się nagrzewa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodnie.
5,0
Wyciszenie
Najcichszy diesel jakim jeździłem. Ludzie mylą z benzyną.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mało pali. Bez awaryjny. Minimalne spalanie z trasy eco 3,8l na trasie Międzyzdroje Gorzów. Średnie spalanie za 2014 rok 5,95 na dystansie 18000 90% miasto ( taxi i dojazdy do pracy) 2015 6,95 l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Jedyny nawracający kłopot to hamulce ale to tak co 50 tys.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wiem że dojadę.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumasa. Założone zwykłe sprzęgło 60 000 i hula.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 110KM 81kW
[l/100km]