Układ elektryczny
: Centralny zamek wariuje od zimna i wody
Karoseria
: Rdza pojawia się po 10 latach
Przeniesienie napędu
: Koło dwumasowe i sprzęgło po 200tys km
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ładnie pracuje cichy mało pali
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Niewygodne fotele przynajmniej jak dla mnie
Trzeszczy w środku prawie wszystko
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak na takich rozmiarów samochód super
W trasie 1200km przez polskę i niemcy spalanie przy oszczednej jeździe 4,8l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Rdza na listwie pod klapą bagażnika
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wychodzi rdza w kilku miejscach, no i standardowe wymiany w tych modelach to koło dwumasowe i sprzęgło po 200tys km za ok 2,5tys złotych
Centralny zamek wariował w zimę samochód podobno niektórym nawet się sam otwierał
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 110KM 81kW
[l/100km]