Inne
: kupują auto poleasingowe spodziewałem się większych problemów z awaryjnością a to co było albo a. mozna przezyć albo b. musiało się stać po przejechaniu tych kilometrów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
4,0
Całokształt
Dla czterosobowej rodziny w sam raz, jednak gdy wsiada babcia z kotem robi się ciasno i niewygodnie. Irytują awarie drobiazgów, np. wewnętrznego oświetlenia czy automatycznej regulacji szyby bocznej kierowcy. Z grubszych spraw to awaria koła dwumasowego ale zepsuło się wtedy gdy miało się zepsuć. Ogólnie dobrze z plusem.
Wrażenia
4,0
Silnik
głośny, szczegónie zimny przypomina mi klekot mojej kochanej \"beczki\"
3,0
Skrzynia biegów
pedał sprzęgła wchodzi baaardzo ciężko, lewarek chodzi ciężko ale nie wiem czy to przypadłośc tylko mojego egzemplarza czy jest to norma dla modelu.
4,0
Układ jezdny
nie narzekam
Komfort
5,0
Widoczność
bez zaskoczeń, wszystko jak na dłoni
5,0
Ergonomia
co musi byc pod ręką - jest
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
przednia szyba zimą lubi zamarznąć od środka, klima w miarę sprawnie nagrzewa wnętrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kabina: jak pisałem już wczesniej rodzice plus dwójka dzieci - ok, piąty pasażer raczej niekoniecznie (i ten kot!)
bagażnik: super, po wyekspediowaniu dwóch babci pociągiem na wakacje do kufra weszły bagaże calej naszej rodziny. rewelacja.
3,0
Wyciszenie
diesel - głośno w środku i opony michelina
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,6 l w trasie przy oszczednej jeździe a 4,9 przy baaardzo oszczędnej czyli nie wychodziłem ponad 90 km/h ale to było jakieś 50 tys km temu, od tamtej poru nie sprawdzałem. W mieście zima i z klimą do 8,5 co uważam za niezły wynik biorąc pod uwagę korki
5,0
Stosunek jakość/cena
szukając przed 4 laty samochodu wybierałem między octavią 1.9 TDi a Avensisem i nie zawiodłem się. Brak zaskoczeń in minus więc uważam, że te 35 000zł wydane w 2006 roku to była dobra cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
lampki wewnętrzne raz świecą a innym razem nie - to zdaje się wina całej instalacji, która sie powoli utlenia, szyba kierowcy po wciśnięciu przycisku AUTO lubi z powrotem wrócić na dół
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
awaria koła dwumasowego po przejechaniu 160 000 km ale to raczej efekt TTTM
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 110KM 81kW
[l/100km]