Zawieszenie
: bardzo dobre prowadzenie,przy tym ciche zawieszenie,D4D bardzo mało pali przy takiej dużej budzie
5,0
Całokształt
Jeśli ktoś potrzebuje auta wygodnego,niezawodnego,przy tym oszczędnego,a nie zwracającego uwagi np.zazdrosnego sąsiada czy złodzieja,to właściwy wybór.
Toyota jako marka najmniej traci wartość z roku na rok.
Wrażenia
5,0
Silnik
auto ma najechane ponad 300000 km a chodzi kulturalniej od każdego 1,9tdi który wyjeżdża z salonu,przy czym nie odbiega osiągami od niemca.Ostatnio przy temp -27 odpaliła po jednym podgrzaniu świec,
5,0
Skrzynia biegów
wszystkie biegi wchodzą bez najmniejszych problemów,czy zgrzytów,choć dość twardo,
5,0
Układ jezdny
przed kupnem myślałem że kombi to pewnie bedzie troche twarde,ale zdziwiłem sie z komfortu jazdy,każdy kto ze mną jedzie jest zdziwiony jak dobrze wybiera polskie doły
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu ok,do tyłu dostatecznie,
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ja mam z webasto do silnika,dobry bajer do diesla,szybciej łapie temp. szybciej jest ciepło w środku,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodna limuzyna dla tych sprzodu i styłu
5,0
Wyciszenie
bardzo dobrze wyciszona, audi a4 się gubi,komfort jak w a6
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
latem w trasie przy prędkości 60-120 spaliła-4,7l/100km
latem w trybie miejskim- 5,8l/100km
zima trasa 5,3l/100km
zima miejski 6,2l/100km
4,0
Stosunek jakość/cena
drogie w zakupie.., tanie w eksploatacji..,
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciężko tu cokolwiek wpisać,aa kupiłem ze spalonym silniczkiem wycieraczek.Sądzę że z winy właściciela pewnie w zimie włączył przymarzniętą.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 110KM 81kW
[l/100km]