Jestem bardzo zadowolony z zakupu. Mam doskonały samochód do dojazdów do pracy jak i wyjazdów wakacyjnych z rodziną, przytym jest oszczędny a koszty utrzymania są na przyzwoitym poziomie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jak na diesla bardzo cichy, jedynie na zimnym troche słychać. Jazda z większymi prędkościami nie męczy.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
samochód prowadzi się bardzo ładnie, dobrze wyłapuje nieruwności, w ostrzejszych zakrętach zawieszenie jest troche za miękkie ale to nie samochód sportowy tylko rodzinny.
Komfort
5,0
Widoczność
doskonała we wszyskich kierunkach
5,0
Ergonomia
wszystko czytelne i na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko rozprowadza obieg powietrza po kabinie, klima niby automatyczna ale czasami trzeba jej pomuc
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób nie będzie narzekać nawet na dłuższej trasie
5,0
Wyciszenie
jak na diesla i tę klase samochodu jest bardzo dobrze
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest to element który mnie najmilej zaskoczył. Samochód spala w cyklu miejskim od 5,7l do 6l a przy agresywnej jeździe 6,8l i jeszcze nigdy nie przekroczył tej wartości.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie znalazłem nic leprzego w takim stanie i tej klasie samochodu.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Poza częściami eksploatacyjnymi nic jeszcze nie wymieniałem. Raz po przejechaniu 7tys km filtr paliwa się zanieczyścił od naszych wspaniałych paliw co powodowało dławienie się samochodu. Części do samochodu są takie jak i jego klasa czyli średnie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana koła dwumasowego, ale wtych samochodach jak i w wielu innych dieslach można to nazwać częścią eksploatacyjną, a wymiana jest średnio co 150-200tyskm, koszt z robocizną na oryginalnych częściach 2200zł, przy okazji można wymienić sprzęgło 600zł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 110KM 81kW
[l/100km]