Żaden tam niemiec czy francuz, TYLKO oryginalny japoniec ;) kulturą pracy przewyższa niemieckiego diesla o kilka lat świetlnych :D Jak do tej pory miałem przeważnie samochody sportowe i jest to mój pierwszy diesel - podsumować moge jedynie tak: TYLKO DIESEL I TYLKO JAPOŃSKI
Jadąc tak ok 100 / 110 km/h jest ciszej niż w benzyniakach. Kolega z passata B5 1.9tdi 115KM po przejechaniu się moją avensis chciał sie zamienić :D
4,0
Skrzynia biegów
W mojej czasami mam problem z biegiem wstecznym, pozostałe bez zarzutu.
5,0
Układ jezdny
Super jak na polskie drogi, nie za twarty a za razem nie za miękki.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu i na boki świetnie, do tyłu jak to w kombi kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
Tylku tu auta niemieckie mają delikatną przewage, w toyocie jest bardzo uwidoczniona prostota - wg mnie honda lepiej się pod tym względem prezentuje.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Hmmm jako że jest to duża pojemnośc bynajmniej mój egzemplarz powoli sie nagrzywa :(
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Śmiało 5 osób + bagaże i na wakacje. Zarówno z przodu jak i z tyłu DUŻO miejsca.
5,0
Wyciszenie
DIESEL :) a niejednokrotnie ludzie pytają się czy to benzyna.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MIASTO : 8 -9 ( dużo jeżdze na krótkich odcinkach )
TRASA : 5 - 6 ( jadąc tak do 110 km/h )
SREDNIE: 7 - 7,5
4,0
Stosunek jakość/cena
DROGA W ZAKUPIE TANIA W UTRZYMANIU
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak sie dba to sie jeździ
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Coś mam chyba z rozrusznikiem ale.... coż to za koszt ( 200zl )
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 110KM 81kW
[l/100km]