Silnik
: jeszcze nie spotkałem osoby, której nie odpowiadała by ta jednostka - idealny dla każdego
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: wymiana łożyska kompresora klimy, ale to przez to że auto stałpo kilka m-cy
4,0
Całokształt
jakby się troszeczkę niżej siedziało to dla mnie byłby ideał, ale i tak za szybko to jej nie sprzedam
Wrażenia
5,0
Silnik
3S-FE silnik legenda, po prostu doskonała japońska konstrukcja. ma dwa oblicza - do 3tys cichutki i oszczędny, z drugiej strony jak trzeba wyprzedzić kolumnę samochodów to jak mój syn mówi woooooow
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia jak to w japońcu - sprzęgło trzeba wciskać do oporu i nie lubi szybkiej zmiany biegów
4,0
Układ jezdny
jak na rodzinne kombi to spoxx
Komfort
4,0
Widoczność
dla mnie super - tylko lusterka malutkie
4,0
Ergonomia
jak to w Toyocie - wszystko pod ręką, tylko te cholerne żaróweczki co chwilę się przepalają
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
w zimie cieplutko a w ciepłe dni klima też daje radę
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla mnie ciasno jakoś za kierownicą - w porównaniu ze służbowym Focusem siedzi się bardzo wysoko
4,0
Wyciszenie
tutaj moja Avka zadziwi większość dzisiejszy kompaktów
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na możliwości tego silnika to jest naprawdę bardzo dobrze - pali dwa litry więcej niż służbowa Foka 1.8TDCI
5,0
Stosunek jakość/cena
obecnie jest naprawdę mało aut, które mogłyby dawać tak wiele za tak niewiele
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na razie nie narzekam
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
mam nadzieję, że to miejsce zostanie na zawsze puste
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 128KM 94kW
[l/100km]