Silniczek chodzi jak marzenie, równiutko i cichutko. Przyspiesza dość dobrze choć nie jest to demon prędkości. Założona instalacja gazowa <4 generacja stag 4 + lubryfikator> przy przebiegu 160 tyś km, narazie bez zarzutów. Jedyny minus to pożeranie oleju około 800 ml na 1200 km, ale w tym modelu to norma a nie usterka.
4,0
Skrzynia biegów
Dosyć topornie chodzą pierwszy i drugi bieg, trzeba go wyczuć. Nauczyć się też trzeba wyrozumiałości w zimie, biegi zaczynają wchodzić luźno dopiero jak auto nabierze temperatury. Co do sprzęgła też powiedziano już wiele co tu dużo mówić jest dość oporne.
5,0
Układ jezdny
Autko prowadzi się doskonale, idealnie trzyma się drogi i zakrętów. Można powiedzieć że ma trochę za delikatne zawieszenie, jednak kto przewidział że ma jeździć po polskich drogach :-) Szybko wyrabiają się gumy, zwłaszcza w tylnym zawieszeniu. Na szczęście części nie są drogie
Komfort
4,0
Widoczność
Jestem dość wysoki, w moim przypadku denerwujące jest środkowe lusterko, którego ułożenie powoduje ograniczenie widoczności prawego pola w przedniej szybie i to jedyny mankament
5,0
Ergonomia
Bagażnik ograniczają nadkola, szkoda że nie jest płasko .
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W momencie wieje gorącym powietrzem :-) Klimatyzacja też bez zarzutu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca jest nawet ponad miarę.
4,0
Wyciszenie
Wszystko dobrze do 120 Km potem zaczyna huczeć
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Benzyna 9l mieszany/ 8l trasa/ 10 miasto
Gaz 10l mieszany/ 9l trasa/ 11l miasto
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze nie kupie bardziej niezawodnego i wygodnego auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniam tylko klocki hamulcowe i olej
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
narazie nic
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 129KM 95kW
[l/100km]