Zawieszenie
: w renault wytrzymało mi max 20tys w toyocie dwa i pół raza dłużej. koszty o niebo niższe za naprawę niz z renault
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: mam dwie toyoty ale tylko jedna złapała rdze w wielu miejscach
Przeniesienie napędu
: pierścienie sa przy gazie do wymiany po 150tys(remont 1000zł)
5,0
Całokształt
duże auto, dobrze trzyma się drogi i polecam każdej normalnej rodzinie by nie płacić tysięcy za naprawę, mała awaryjnośc i koszty utrzymania na poziomie golfa III
Wrażenia
4,0
Silnik
niskie koszty utrzymania. rozrząd kpl. z wymianą 700zł(wszystkie paski).
5,0
Skrzynia biegów
zero awaryjności w dwóch toyotach
5,0
Układ jezdny
wybijaja się ale dopiero co 40tys gumy które mozna wymienic we własnym zakresie. koszt 1sz-35zł.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5 osób do chorwacji i zero problemów by spokojnie zrobić 1,5tys km naraz. kierowca nie zmęczony siedzeniem.
4,0
Wyciszenie
wyciszenie przy tych starszych modelach nie było fascynujace ale uważam że jest dobrze, peugeot 307 z rocznika 2009 tak samo słychać))
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
instalacja sekwencja spalanie codzienna trasa 70km-8,2 litra gazu, benzyny 7,2 l. miejsce gaz 9l ,benzyna 8,2.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 110KM 81kW
[l/100km]