Mmo niewątpliwych zalet to samochód dla ludzi którzy odwiedzają warsztat raz na rok ale zostawiają tam minimum 3-5 tys złotych, albo i więcej. Drogie części, ogólnie zaskakująco wysoka awaryjność. Mechanicy twierdzą że to nieudany model trapiony wieloma przypadłościami.Powyżej pewnego przebiegu popsuć się w nim może właściwie wszystko. I to drogo! NIE POLECAM!! NIGDY WIĘCEJ NIE KUPIĘ!!!
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik OK. Ekonomiczny i dośc elastyczny ( w końcu diesel). Spalanie w trasie : można zejść do 5l/100. W mieście zimą 8,5, latem 7,5
3,0
Skrzynia biegów
Przeciętnie. Bez fajerwerków ale i bez uwag
3,0
Układ jezdny
Trochę kanapa. Przy wyższych prędkściach sprawia wrażenie \"niepewnej\". Tak samo w zkrętach. Demon szybkich zakrętów to to nie jest.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu tragicznie. Na boki i do przodu w miarę. Jednak ogólnie to trudno \"wyczuć\" gabaryty. Jakiś dziwny kształt karoserii.
3,0
Ergonomia
Po prostu przciętnie. Aczkolwiek suwak do przestawiania na obieg zamknięty powietrza trąci latami 70-tymi
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przeciętnie. Po prostu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejscsa i z przodu i z tyłu. Wygodne siedzenia
5,0
Wyciszenie
Wersja D4-D moim zdaniem wyciszona jest świetnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak pisałem wyżej - cięzki wóz, silnik 2l a można spalić poniżej 6 l/100km bez problemu. Powyżej 9 - chyba niemożliwe
2,0
Stosunek jakość/cena
Może mam pecha ale tak awaryjnego samochodu nie miałem nigdy w życiu (no może z wyjątkiem Fiata 125p).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobne rzeczy się nie psują.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dramat, tragedia, potworność!!! Psuje się wszystko co tylko może. Pompa wtryskowa, rozrusznik, łozyska kół, pompa wspomagania, poduszki wszelkie (silnikow i amortyzatorów), fatalne tarcze, dramatyczne tylne hamulce.
Części kosmicznie drogie (poza ASO oczywiście bo ASO to daleki kosmos), co gorsza brak dobrych zamienników.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 110KM 81kW
[l/100km]