Silnik
: Szybki, cichy, elastyczny i bardzo oszczędny.
5,0
Całokształt
Samochód duży, wygodny i oszczędny. Dający dużą przyjemność z jazdy, zwłaszcza na długich trasach. Niezawodny. Trudno dziś znaleźć podobny.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pracuje cicho jak na diesla. Zwłaszcza ciepły, który od środka można pomylić z benzyną. Jest elastyczny i jak na swoją moc bardzo dobrze się zbiera. Zwłaszcza przy prędkości 80-120km/h widać jego dużą przewagę nad benzyniakami z podobną lub nieco większą mocą. Np Ford Focus 1,6 110km. Przewaga Toyotki ogromna.
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą dobrze, bardzo lekko i ogólnie bez zastrzeżeń. Sporadycznie tylko wsteczny trzeba wrzucić 2 razy.
4,0
Układ jezdny
Jak dla mnie bardzo dobry. Kompromis komfortu i dobrego trzymania, z przewagą tego pierwszego. Oczywiście każdy ma swój gust. Ogólnie przy przebiegu 145 000km nic na razie nie stuka czy puka. Podobno jest dość trwały.
Komfort
4,0
Widoczność
Kierowcy, którzy jeżdżą Seicento lub podobnymi mogą mieć problem z widocznością do tyłu. Ale to taki typ samochodu. Trzeba się przyawyczaić.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, czytelne, proste w obsłudze. Materiały dobre. Nic nie skrzypi, nie piszczy itd.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimę mógłby się szybciej nagrzewać. Wentylacja, klima i cała reszta bez zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca dla wszystkich, bagażnik ponad 500 litrów też doskonały. W sytuacji awaryjnej, po rozłozeniu siedzeń, można nawet się wyspać w dwie dorosłe osoby.
5,0
Wyciszenie
W środku jak na diesla jest cicho. Dopiero powyżej 140km/h robi się głosniej. Ale da się rozmawiać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie super, ceny części przeciętne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super autko za dobrą cenę. W tej cenie i kategorii wiekowej ze świecą szukać podobnego.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie nic się nie stało.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Może mam go zbyt krótko. Oprócz wymiany rozrządu, filtrów i oleju nic nie robiłem.