ZA GŁOŚNY JAK NA TĄ KLASĘ AUTA SŁYCHAĆ ODO POCZĄTKU ROZRZĄD
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
DRGANIA NA KIEROWNICY PODCZAS HAMOWANIA
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
10L/100KM SREDNIO
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ŁATWO PALI SPRZEGŁO, CIĄGLE W SERWISIE WYMIENIAJA AMORTYZATORY I TOCZĄ TARCZE A PÓXNIEJ ZMUSZAJA DO WYMIANY ZA 1000ZŁ NIE POZWÓLCIE SOBIE BEZ WASZEJ WIEDZY DAC TOCZYĆ TARCZY ONI ZARABIAJA ZA KAZDYM RAZEM 250 ZŁ CHOĆ NIKT ICH O TO NIE PROSI A KLOCKI KOSZTUJĄ 60 ZŁ KOMPLET I NIE MUSZA BYC TOYOTY BO ONI DAJA CHŁAM ZA 3 X WIECEJ
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PASEK rozrzadu PĘKA W 2000cm przed upływem gwarantowanych 150 000 km