Pierwsze Całkowicie MOJE auto. Bardzo dobrze wyciszone, komfortowe i dobrze prowadzące się.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mój model cierpiał na typowe bolączki silnika 1.8 vvt-i. Nadmierny apetyt na olej 10W40. Po zlaniu całego oleju zalaniu go olejem 15W40 Dobrej marki. problem w moim przypadku zniknął. Silnik nie wykazuje zwiekszonego apetytu na olej. Być może to czasowe rozwiązanie. Jak dla mnie moc wystarczająca do codziennego przemieszczania się. Prędkości autostradowe także nie są u straszne. Ogolnie na PLUS/.
4,0
Skrzynia biegów
Miałem do czynienia z lepszymi w swoim życiu. Mój egzemplaż w zimniejsze poranki miewał lekkie opory przy cofaniu drążka z biuegu pierwszego np. przy zmioanie na nastepny bieg. Po rozgrzaniu całego układu problem nie pojawia się. Skrzynia robi swoją robotę, nie jest to coś czym można by się zachwycać godzinami.
4,0
Układ jezdny
Auto pewnie trafia w droge. Jest przewidywalne. Zawieszenie pracuje bardzo cicho bez jakichkolwiek niepokojących odgłosów. Auto mogło by prowadzic sie lepiej ale i tak jest ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność do tyłu w wersji Hatchback jest tragiczna. Jeśli ktoś ma zwyczaj odwracania się i patrzenia do tyłu podczas cofania bedzie zawiedzony. Ja nauczony jestem cofać "na lusterka" wiec mnie osobiscie tylna szyba nie specjalnie interesuje. Podczas jazdy we wstecznym lusterku widze tyle ile potrzebuje. Swoją drogą lusterko wteczne jest kiepskie (perspektywa).
3,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Jeśli ktoś miał do czynienia z japonskimi autami szybko się odnajdzie. Ogromny minus czego bardzo brakuje. Brak możliwości jednorazowego przetarcia przedniej szyby przez "puknięcie" w górę. Za kazdym razem trzeba włączać i wyłączać wycieraczki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zawsze ustawione na auto, grzeje zimą, chłodzi latem. Ogólnie nie mam zdania. Jest i działa.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, nawet po "rozwaleniu się" na przednim fotelu za nami jest dosyć miejsca na nogi osob za nami. Ogolne dość obszerny.
5,0
Wyciszenie
Juz pisałem. Bardzo Cicho.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty expoatacyjne, Nie warto oszczedzac na czesciach. Japonskie nie lubią się psuć, jak już się zepsuje to nie kupujcie cześći za grosze. Wymieniłem karcze i klocki z przodu na jkieś z internetu. Koszt nie wielki a piszczące klocki są na tyle irytujące ze po zimie beda wimienione na jakieś markowe.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za auto dałem 1000 funtów. Sami sobie odpowiedzcie czy to drogo.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak. Zmagałem się z oświetleniem kabiny gdyż nie działało. Zarówka wygladała na dobrą także nawet nie brałem jej pod uwagę. gdy już nic innego nie zostało do sprawdzenia zakupiłem nowa zarówke. Od tej pory nie mam więcej problemów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak na razie brak.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 129KM 95kW
[l/100km]