Silnik
: pali jak 1,6 a jeździ jak 2,0 - jest po prostu lekki
5,0
Całokształt
Zero wydatków na naprawy, łańcuch rozrządu, tylko eksploatacyjne, pali tak mało że się nie oszczędzam na autostradzie, do Chorwacji w jedna stronę 1350 km spalił średnią 7,6 przy 130-150 - uważam że super, Carina 2,0 na autostradzie 170-200 paliła 8,4 też było mało ale to już za stary model i przesiadka na Avensisa Hatchbacka - uważam że śietna sylwetka (jak Galanty 97-03). Spod świateł diesle kopciuchy-rówieśnicy nie mają szans. Hatchback to świetny kompromis dla combi, które nie jest już takie ładne (kaczowate).
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik chodzi jak szwajcarski zegarek
5,0
Skrzynia biegów
zero problemów
5,0
Układ jezdny
pięknie się trzyma zakrętów
Komfort
5,0
Widoczność
jest ciut wyższy od Cariny e , więc widoczność lepsza
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
szybko klima działa po włączeniu , ogrzewanie też
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca, a bagaźnik to już mega-WIELKI
5,0
Wyciszenie
cichutko ja w lexusie od kumpla
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nic nie naprawiałem, tylko wymiana tarcz z przodu i tylne
Pali po mieście 2 litry mniej od 2 litrowej Cariny e
Na trasie do Chorwacji 1350 km w jedną stronę z prędkością 130-150 średnia mi wyszła 7,6 l/100km
5,0
Stosunek jakość/cena
tanie w jeździe i tanie w utrzymaniu
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze żaden przełączni się nie urwał
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 129KM 95kW
[l/100km]