Silnik
: Przemiły pomruk i ta moc 268 koników hmmmmmmm.........
5,0
Całokształt
Perfekcyjnie dopasowana limuzyna, wygodna, w rewelacyjnych pieniądzach przy obecnym kusie USD (tylko import z USA lub krajów arabskich)
Wrażenia
5,0
Silnik
Pomruk silnika V6 jest po prostu niesamowity dla ucha. Przy tej mocy elastyczność jest doskonała
5,0
Skrzynia biegów
Wspaniale zestopniowany automat z dwoma sprzęgłami. Praktycznie nie odczuwalna zmiana biegów.
5,0
Układ jezdny
Precyzyjny, dopracowany
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę utrudnione widzenie przez tylne słupki. Ale nie ma co się czepiać w końcu auto ma ponad 5m długości
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, intuicyjna obsługa
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima bardzo wydajna, natychmiastowe odparowywanie szyb
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla mnie rewelacja. Mam 196cm wzrostu i po odsunięciu fotela do końca z tyłu dużo miejsca nawet dla wysokiej osoby. Człowiek czuje się w tym aucie jak w samolocie.
5,0
Wyciszenie
W środku nawet przy dużych prędkościach cisza. Dobrze, że nie wyciszyli auta bardziej bo przynajmniej słychać pomruk V6 ;-)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na tej klasy auto rewelacja. Jako, że jest to auto dostojne - sportowa jazda sama się wyklucza i czerpanie radości z płynięcia to jest coś. Ceny części w normie np filtr oleju w ASO TOYOTA to koszt rzędu 50 PLN
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniądze można kupić autko klasy kompakt
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na chwilę obecną za krótko się cieszę samochodem, aby coś powiedzieć o bezawaryjności. Patrząc wstecz na poprzednie auto (CAMRY) życzę sobie i innym użytkownikom AVALON takiej trwałości.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
na chwilę obecną brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 3.5 V6 268KM 197kW
[l/100km]