Układ elektryczny
: Pierwszy Prius, auris ts sport a obecnie Q50 s
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
dochodzace dzwieki, a jak w innych autach z silnikiem diesla ... nie wymagajmy ciszy cały czas. Nawet lexus GS/IS 300h przy wyprzedzaniu podnosci akustykę w kabinie
5,0
Skrzynia biegów
Rewelacja, szczególnie przy zmianie na wsteczny, -
4,0
Układ jezdny
Brakuje autopilota jak w Tesli
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Szkoda ,iż Toyota fabrycznie nie postara się , lecz moze miała bratobujcza wlake z lexux ct
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
przeglady co 15 tk lun co roku .- za czesto ,jesli człowiek ma przyjemniosc poruszania sie wyłacznie po miescie gdzieslinik elektryczny pracuje bardzo rzadko a wiiekszosc czasu jazda na elektryku. koszt przegladu ok 1200 wszystkie materiały olej ,filtry all . od 6 roku płatny test baterii 200 pln duzo za duzo za test komputerowy.
4,0
Stosunek jakość/cena
ta cena , trochę wysoka, lecz auto kupione w okresie możliwości przedłużenia gwarancji 5 lat.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
śmiało polecam samochód, widac po Taxi nie tylko u nas w kraju.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
kolcki po 5 latach ,zużycie 10 %
Pb
- zużycie paliwa dla silnika Hybrid 135 136KM 100kW
[l/100km]