Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports

Slavo, 8 lat temu
Silnik Hybrid 135 136KM 100kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 130 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Toyota Auris II Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
3,69
10% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : awaria baterii
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie : skrzypienie, stuki, głośna praca.
Silnik : Uszkodzony bateria.
Układ hamulcowy : grzechotanie klocków, dziwne dzwieki z pompy abs.
3,0
Całokształt
Ogólnie nie jest źle, jednak spodziewałem się czegoś innego. Jakość jak na cenę to nieadekwatna. Denerwujące drobne usterki i wady. Bardzo niska ładowność! Ekonomicznie było by warto gdyby nie konieczność wymiany baterii już po 130kkm.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mechanicznie jest poprawnie, bez awarii kończących się na lawecie. Jednak drobne usterki są męczące. Tu coś skrzypi, tam coś stuka.
5,0
Skrzynia biegów
Najlepszy element auta. Lubię tą skrzynię i działa prawidłowo.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie ciężko mi ocenić. Od początku wnerwia tłukące na dziurach tylnie zawieszenie. Przy obciążeniu auta bardzo szybko siada tył. Samo prowadzenie jest poprawne. Skrzypienie w zawieszeniu na nierównościach jest potworne.
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń, kamera ok.
4,0
Ergonomia
Każdy potrzebuje czegoś innego. Jest poprawnie ale bez zachwytów.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przydałoby się wiecęj miejsca. Tylnia kanapa mało wygodna na dłuższe podróże.
4,0
Wyciszenie
Brak wyciszenia z tyłu i wersja kombi powoduje że słychać nawet tarcie klocków.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
130kkm, serwisy co 15kkm, przy 90 wymieniono świece zgodnie z planem. Brak dodatkowych kosztów, nadal fabryczne klocki. Niestety na chwile obecną bateria wymaga wymiany.
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę można oczekiwać lepszej jakości. Plastikowe wnętrze, szkrzypienie, stuki. Niestety jest przeciętnie.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Uszkodzony przycisk otwierania szyb. Wycierające sie plastiki i tapicerka. Dziwne dzwięki i wymiana pompy absu, nic nie dalo. Skrzypiące zawieszenie przednie, głośna praca tylniego zawieszenia i grzechotka na hamulcach.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Awaria baterii trakcyjnych przy 130000km.

Pb - zużycie paliwa dla silnika Hybrid 135 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,1
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,7
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Touring Sports Hybrid 135 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
23,50 zł
5,7
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Auris II Touring Sports