Inne
: Komfort foteli, ekonomia spalania, ergonomia
5,0
Całokształt
Bardzo wygodny, komfortowy , cichy i ekonomiczny samochód.
Wrażenia
4,0
Silnik
Miedzy przeglądami (co 15 tyś km) dolewka oleju około 0,8L. Oprócz tego super. Cichy i bardzo oszczędny.
4,0
Skrzynia biegów
Lepiej niż Focusie III
3,0
Układ jezdny
Dobrze ... dopóki nie odbyłem jazdy na profesjonalnym torze testowym. W żadne sposób nie dorównuje Focusowi, który dla mnie jest ideałem.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Sterowanie wszystkimi funkcjami radia w kierownicy z lewej strony , nie jak w oplu głośność z lewej , stacje z prawej - idiotyzm! Inżynierowie z GM oraz innych niemieckich marek uczcie się od Azjatów!
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Super cyrkulacja powietrza, 3 poziomy intensywności nawiewu w funkcji auto.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z tyłu znacznie mniej miejsca niż w corolli. Z przodu OK.
4,0
Wyciszenie
Nieustanne szumy powietrza przy szybach drzwi przednich przy prędkościach autostradowych.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika D-4D 90 90KM 66kW
[l/100km]