Największa dla mnie zaleta to bardzo duży bagażnik. Poza tym przeciętność. Awaria skrzyni biegów po 16 tys. Trzęsie się już przy 130 km/h. Wykończenie wnętrza skromniutkie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Niestety stanowczo za słaby jak na taką masę. Kiepskie przyspieszenie, tylko na jazdę dla emerytów. Przy wyprzedzaniu trzeba o tym pamiętać.Duże spalanie. 6.0l/100 km w trasie przy prędkości średniej 100 km/h
1,0
Skrzynia biegów
Awaria po 16 tys. km. Samochód stanął. Laweta i do serwisu. Wypiął się zatrzask od linki skrzyni biegów.Nie wiem co będzie dalej bo biegi wchodzą gorzej niż w moim poprzednim, siedemnastoletnim Polo. Niezawodność można więc włożyć między bajki. Szkoda...
4,0
Układ jezdny
Bez zarzutu.
Komfort
3,0
Widoczność
Boczne słupki dość znacznie ograniczają widoczność. Ale to kwestia przyzwyczajenia.
4,0
Ergonomia
Wygodne fotele,kapitalny mechanizm składania tylnej kanapy, bardzo duży bagażnik z możliwością znacznego powiększenia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco dużo miejsca z przodu i z tyłu.
3,0
Wyciszenie
Takie sobie. Bez rewelacji.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Mogę ocenić jedynie koszty spalania(awaria skrzyni biegów załatwiona w ramach gwarancji). Pali niemało 6 i ponad 6 przy jeździe głównie w trasie. Oczywiście więcej niż w katalogowym opisie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Wysoka cena nieadekwatna do jakości auta.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak drobnych usterek w ciągu roku i trzech miesięcy eksploatacji.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wspomniana wyżej awaria skrzyni biegów unieruchomiająca auto.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Dual VVT-i 100 99KM 73kW
[l/100km]