Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports Facelifting
Bobby,
ponad rok temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
96 tys. km
Okres użytkowania:
5 lat
4,29
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
4,0
Całokształt
Niezawodne auto na codzień. Wystarczająco szybkie, dynamiczn i zwrotne. Nie czuć jego rozmiarów. Na wakacje długą autostradą za głośne ale do przeżycia. Mi zależało na tym napędzie. Nie kupię już innego napędu, chyba że elektryczny. Nie żałuję zakupu.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jest ok. Mnie zaskoczyło przyspieszenie. Ale to najmocniejsze auto jakie miałem.
5,0
Skrzynia biegów
Chciałem coś co sie nie psuje. Nie przeszkadza mi dźwięk silnika przy przyspieszaniu z resztą na codzień bardzo rzadko się tak depta jak na testach. Podoba mi sie że przyspiesza liniowo. Gładko ciągnie do przodu. Miałem problem przyzwyczaić się do przyspieszania podczas stałego dźwięku silnika, musiałem początkowo często patrzeć na prędkościomierz. Bardzo lubie joystick zmiany biegów nie rozumiem czemu jest tylko w aurisie i priusie.
4,0
Układ jezdny
Trochę za twardo, ale nie buja na boki.
4,0
Karoseria
Ładny głęboki metalic, ale lakier zbyt łatwo się niszczy z przodu od kamieni na trasach szybkoego ruchu.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest ok. Nie mam dużego porównania. Trzeba stawać dalej od świateł niż inni kierowcy. Lusterka duże.
4,0
Ergonomia
Przydałaby się większa regulacja fotela. Poza tym wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie mam uwag. Fotele grzeją z przerwami - mocniej i częściej gdzy przyspieszasz lub hamujesz - prawdopodobnie zależy to od napięcia w elektronice. Zmarźlucha to zirytuje a prepersa ucieszy bo nie dobija akumulatora.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca na nogi z tyłu. Siedzenia komfortowe.
2,0
Wyciszenie
Autostrada męczy uszy. Nie miałem lepszego auta, ale będę zwracał na to uwagę. Hybryda jest cicha w mieście i na trasach międzymiastowych. Irytuje bardzo niski dźwięk opon na dziurach w mieście.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo dobrze a na LPG rewelacyjnie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Drogi, dobry.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Do 96 tys wymieniłem tylko 1 TPMS bo uciekało mi powietrze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnej poważnej usterki do 96 tys.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW
[l/100km]