Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports Facelifting
Marcin,
4 lata temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2018
Przebieg:
47 tys. km
Okres użytkowania:
1 rok
2,07
49% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
2,0
Całokształt
Auto nie warte swej ceny. Spasowanie plastików, jakość działania to już nie te japończyki co przed 2000 rokiem (mam porównanie).
Spalanie nawet ok w mieście, ale mieszany tryb lub trasa to dramat. Drożej jak dieslem, a samo przyśpieszenie o wiele gorsze.
Wrażenia
3,0
Silnik
1,0
Skrzynia biegów
Skrzynia to nie porozumienie. Może i wygodnie, ale jazda jak skuterem. Przy prędkościach powyżej 110 km/h trzyma na wysokich "obrotach"
2,0
Układ jezdny
Baterie wpływają, że auto strasznie płynie w zakrętach, jest ociężałe. W przypadku nagłych zmian kierunku (np. test łosia) tył auta ucieka.
3,0
Karoseria
Komfort
1,0
Widoczność
Słaba widoczność do tylu, większość lusterka wstecznego to podsufitka i siedzenia.
2,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mało miejsca z tyłu dla pasażerów (bez porównania do europejskich konkurentów).
2,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze, że służbowe, bo za własne pieniądze bym już wyrywał sobie włosy z głowy, że to auto kupiłem.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podgrzewanie siedzeń, rozłączające się radio, to jedne z rzeczy z którymi serwis Toyoty w Lublinie nie potrafi sobie poradzić od listopada 2019.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW
[l/100km]