Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports Facelifting
Esteban,
6 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2016
Przebieg:
35 tys. km
Okres użytkowania:
2 lata
3,21
22% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Układ hybrydowy i skrzynia cvt to bardzo duże rozczarowanie.
3,0
Całokształt
Ogólnie auto jes ok, skrzynia cvt to nieporozumienie, podobnie naped hybrydowy przereklamowany, bardzo ciasno w środku, kiepska nośność.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po prostu może być, jak jest tylko kietowca to nawet nieźle się zbiera, przy dwóch osobach plus bagaż - strasznie muli.
1,0
Skrzynia biegów
CVT to najgorsza skrzynia z jaką jeździłem. Bardzo głośna, nie przyzwyczaiłem się ani trochę do tego wycia silnika, czasami reaguje z dużym opóżnieniem. W ogóle bez porównania z jakim kolwiek innym automatem.
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Cieniutki lakier, bardzo łatwo o zarysowania.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra widoczność oprócz przedniej szyby. Jest mocno pochylona i nie widać sygnalizacji świetlnej.
3,0
Ergonomia
Wiele przycisków w bezsensownym miejscu - przy lewym kolanie. Przyciski do zmiany trybu jazdy ciężko znaleźć nie odrywając oczy od jezdni.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo ciasno, kierownica ma bardzo wąski zakres regulacji.
3,0
Wyciszenie
Głośno, szczególnie z tyłu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali zbyt wiele żeby ten samochód się opłacał w zakupie. Taka hubryda ma sens jeśli kosztowałaby maks 85tys.
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód byłby wart ci najwyżej ceny ok 85tys w wersji hubrydowej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Problemy ze skrzynia/silnikiem - auto dwukrotnie w serwisie gdyż reakcja na pedał gazu była wyraźnie opóźniona.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW
[l/100km]