Szukaj

Oceny Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018

Podsumowanie 30 ocen Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Lata produkcji
Kupiłby ponownie
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,07
średnia ocena z 30 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
73%
użytkowników kupiłoby ponownie

Najnowsze oceny Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018

2,4
~Tadek
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
MOJE AUTO JEST SŁUŻBOWE WIĘC JEŹDZI ZA DARMO I POWINIENEM JE KOCHAĆ, A NIENAWIDZĘ GO Z KAŻDYM DNIEM BARDZIEJ. Posiadam wersję Comfort, i to jest taki żart marketingowy najwyraźniej. Miałem nadzieję, że przy dłuższym obcowaniu, tak jak zawsze, znajdę coś co mnie przekona, czy pozwoli zrozumieć rzemieślnika, który popełnił tego "rarytaska" ale tym razem lepsze poznanie tylko pogorszyło sytuację... Każdego dnia odkrywam kolejne braki w...
4,6
~Jan
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Generalnie dostałem co chciałem. Dość przestronne auto, nieźle wyposażone i zmontowane (wersja Executive). Mechanicznie całkowicie bezobsługowe i bezawaryjne. Przeglądy w ASO rozsądne cenowo - wizyty raz do roku. Charakterystyka auta i napędu idealnie dopasowana do mojego stylu - da się jeździć o kropelce, po nabraniu wprawy, z tym założeniem, że to auto do miasta i na trasy podmiejskie, choc i na trasie z prędkościami 100-120 nie jest źle....
4,4
~Roman
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Niniejszy wywód jest pisany dla osób które zastanawiają się nad tym autem. Podszedłem do tego pedantycznie starając się opisać każdą najmniejszą rzecz która być może zaważy o jego kupnie. Przyszedł czas na następce ukochanego Mitsubishi, a chcąc pozostać w japońskich klimatach, padło z polecenia na hybrydę Toyoty. Ponoć hybrydy są lepiej wykonane od swoich pobratymców w dieslu lub benzynie.. Toyota niemal z najlepszym wyposażeniem kupiona w...
4,8
~WiesiekW
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Miałem kupić "zwykłą 1.6", bo ma świetne opinie niezawodnego samochodu na lata. Wyszło jak zwykle. Godziny z googlem, jutubem, potem jazda próbna i skończyło się na Hybrydzie i wiecie co? To był doskonały wybór. Jestem niezwykle zadowolony z tego auta. Po pierwsze mega wygodny automat z przyzwoitym silnikiem, który w zupełności daje radę do cyklu mieszanego (90% czasu mojej jazdy, to taki właśnie cykl) ale i świetnie sprawdza się w mieście, po...
4,9
~Przemek I.
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Całkiem fajne i bezproblemowe auto. Stanowczo nie dla amatorów startu spod świateł, a dla tych co lubią oszczędności przy dystrybutorze. Palić potrafi niewiele. Co zaznaczyć należy, przy niewyszukanie dynamicznej jeździe. U mnie rekord wynosi 4,18 l/100 km, ale bywało też 5,87 l/100 km (liczone z Fuelio). Zatem stosunkowo niewielki bak pozwala na przejechanie nawet prawie 1000 km (u mnie rekordowo 934 km na 39 litrach). Co do kultury pracy -...
4,5
~Tomek_T
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Samochód posiadam od 15 miesięcy, kupiłem go z przebiegiem 17 tyś. obecnie ma 35 tyś, km. Auto użytkowane jest w mieście choć ma już za sobą dłuższe trasy o długości blisko 2000 km (30-70% stosunek trasa - miasto). Średnie spalanie z dystrybutora na całym dystansie to 5,6l/100km, natomiast w mieście to 5,25l/100km, a w trasie 6,9l/100km (prędkości autostradowe głównie powyżej 140km/h). Generalnie samochód spełnia moje oczekiwania, które miałem...
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
24,50 zł
5,8
l/100km
5,8
l/100km
6,6
l/100km
7,0
l/100km
Zobacz dzienniki
3,0
~Daro999
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Od razu zaznaczę że samochód firmowy, sam go nie wybierałem. Generalnie od samego początku zaczęło się od problemów - auto z salonu dostałem z porysowanym lakierem i przednią szybą, do tego jeszcze smoła na karoserii ... W życiu bym go w takim stanie nie odebrał. W środku taki syf jakby auto stało przez rok w lesie. Ok, wsiadam do auta - i już się robi kolejny problem - żeby wsiąść bo jest tak mało miejsca że przy wsiadaniu zahaczam nogami o...
3,9
~Tomasz
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Nowy samochód, serwisowany przez cały czas. Koszt serwisu co 15 tys. km od 800 zł do nawet 3000 zł (po 90 tys.). Dla mnie rzeczą uciążliwą jest niewielka pojemność baku co daje o sobie znać w trasie. Słabe pasowanie plastików we wnętrzu i ciągłe skrzypienie w zależności od temperatury (zimą mniej skrzypią). Zawieszenie ok, ale po pewnym czasie daje się słyszeć specyficzne skrzypienie przy np najeżdżaniu na krawężnik. Serwis "smarował"...
4,6
~przemysław_charyton
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Nie oceniam wyglądu bo to kwestia indywidualna. Ogólnie, jeśli jest się osoba emocjonalnie zrównoważoną to rewelacja. Ja zazwyczaj jeździłem zbyt szybko, hybryda mnie tonuje. Oczywiście miałem świadomość, że auto jest oszczędne i to się sprawdza, ale największą zaletą jest cisza i spokój. Przy czym nie można auto odmówić dynamiki, wyprzedzam wszystkich bez problemu a w mieście nie mam mocnych. Więc auto jest bardzo dynamiczne, tyle tylko że...
3,9
~Tabaza
Toyota Auris II
Touring Sports Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Auto kupiłem jako niespełna roczne, bezpośrednio z salonu Toyoty, z przebiegiem 25000 km. Skusiła mnie niezła cena egzemplarza w stosunku do auta z przebiegiem 0 km. Potrzebuję niezawodnego samochodu, którym przejeżdżam około 25-30 tyś km/rok. Toyota obiecuje niezłą cenę odsprzedaży, hybryda daje gwarancję na baterię na 10 lat i nie ma podzespołów, które przyprawiają o ból głowy właścicieli tradycyjnych samochodów. Nie ma tu koła dwu-masowego,...
Toyota Auris II Touring Sports Facelifting