Ocena kierowcy - Toyota Auris II Touring Sports Facelifting
Lata1984,
8 lat temu
Silnik 1.6 Valvematic 132KM 97kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
2 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,77
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
: Bardzo pozytywnie zaskoczony mocą oraz spalaniem
5,0
Całokształt
Bardzo zadowolony i mam nadzieję że wrażenie pozostanie na długo. Auto kupione w wyprzedaży rocznika, wersja PRESTIGE. Kolor ciemnoniebieski. Silnik 1.6.
Wrażenia
4,0
Silnik
Mocy wystarczająco jednak zawsze Chciałoby się więcej. Na wyzszych obrotach żwawo pzyśpiesza. Po przesiadce z 1.2 TCE trzeba się przezwyczaić do innej charakterystyki.
5,0
Skrzynia biegów
6-biegowy manual daje radę. Biegi intuicyjne. Podpowiadacz nie zawsze daje sobie radę z ukształtowaniem terenu jednak pomijając chęć wyprzedzania i jazdy po górach warto go sluchać.
5,0
Układ jezdny
Po prostu zadowolony, komfortowo ale nie kanapowo. Zawieszenie komfortowe ale auto nie przechyla się na zakrętach.
Komfort
4,0
Widoczność
Przednie słupki trochę za szerokie przy cofaniu pomaga kamera cofania i czujniki. Po jeździe na mokrej nawierzchni o kamerze można zapomnieć bo się brudzi. Lusterka duże
4,0
Ergonomia
Do panelu dodtykowego trzeba się przezwyczaić. Brak wybierania głosowego jest największym minusem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Auto szybko się nagrzewa, szyby nie parują. Nie mogę na razie ocenić skuteczności schładzania wnętrza.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Myślę, że każdy może ustawić fotele tak żeby było mu wygodnie. Za mną 1,8m bez problemu z tyłu siądzie taka sama osoba i miejsca wystarczająco nawet na daleką podróż.
5,0
Wyciszenie
Cicho, ciekawy dźwięk silnika, klakson wydaje się bardzo cichy ale po opuszczeniu szyby pozory mijają
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Rekord uzyskany na trasie Gorlice-Wierzchosławice. Wynik z komputera różni się co najwyżej o 0.1 w porównaniu do wyliczonego przez autocentrum. Opony zimowe. przebieg auta 2300km. Zaznaczam, że bardzo rzadko jeżdżę w korkach więc spalanie również niższe a moja jazda miejska to raczej płynna jazda po obrzerzach Krakowa oraz po głównych arteriach poza godzinami szczytu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Moim zdaniem najlepszy wybór, Brałem pod uwagę hyundaia i30/elantra, Honda Civic kombi, Forda Focusa kombi, Toyotę Corollę/Auris TS. Oczywiście autko nie jest najtańsze ale sprawia wrażenie najlepiej wykończonego. Najtrudniej byo wybrać między civic i auris (podobna klasa) jednak cena wskazała zwycięzcę.