Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Hatchback 5d

Grzegorz, 6 lat temu
Silnik 1.8 HSD 136KM 100kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 75 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Toyota Auris II Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW 2013-2015 - Oceń swoje auto
4,07
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
4,0
Całokształt
Jeżdżę tym autem od 2 tygodnie jako autem zastępczym ale dla zainteresowanych mam kilka uwag (aktualnie jeżdżę Focusem 1.6 TDCi 115KM z 2015r): 1. Nadwozie/prowadzenie: ładny ale widać pewne niedostatki jakościowe - kierownica: po 75tkm schodzi skóra do gołego a pod nią twardy plastik - masakra! - ekran świeci cały czas - nie da się go wyłączyć; poza tym w słońcu słabo cokolwiek widać; w nocy razi - fotele na krótkie trasy są ok - mikro klawisze klimatyzacji - trzeba się mocno skupiać aby trafić; działa jednak skutecznie - wspomaganie kierownicy ok - adaptuje się do prędkości - hamulce - ok, ale przy wolnej jeździe jest efekt jakby trochę klocki przyklejały się do tarcz tuż przed zatrzymaniem i rzuca pasażerami - słaba widoczność do tyłu na szczęście przy wrzuceniu wstecznego pomaga wyświetlacz - jak na moje oko niezbyt mocne światła mijania - zawieszenie bardzo wygodne, nie tłucze się i zaskakująco dobrze wybiera dziury - przy niskich obrotach spalinowca (czyli nie w polu POWER) cichy i przyjemny; w połowie pola POWER robi się MASAKRA 2. silnik - na samym prądzie daleko nie zajedzie... nawet po bułki do najbliższego sklepu - silnik spalinowy wyje jak startujący odrzutowiec przy wciśnięciu gazu przy V 100km np w celu wyprzedzania - MASAKRA!!! - pobudka dzieci w trasie murowana - moc czuć dopiero przy wciśniętym prawie na max gazie - bez tego nie da się bezpiecznie wyprzedzać - stojąc w większym korku myślimy że oszczędzamy benzynę a tu zonk! - światła, nawiew itp skutecznie drenują akumulatory w związku z czym włącza się silnik aby go doładować a komputer potrafi wtedy pokazać spalanie nawet 15l/100!!! - przy przejechaniu trasy 400km z czego ok 150 po stromych górkach akumulatory nigdy nie naładowały się na 100% - może to wynika z oszczędnej jazdy... - brak interakcji gaz/dźwięk silnika - kierowca sobie/silnik sobie - jak jest chłodno (z rana) silnik spalinowy włącza się zawsze - spalanie - trasa 5/100 (sporo z prędkościami ok 70km/h, bardzo niewiele autostrady)
Wrażenia
4,0
Silnik
na wysokich obrotach tragicznie głośny
4,0
Skrzynia biegów
skrzynia CVT działa szybko i bez haczenia ale czasem wprowadza silnik niepotrzebnie na wysokie obroty
5,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
ciężko jednoznacznie określić: jadąc rozsądnie do 100km/h jest cicho gdy potrzeba przyśpieszyć lub jechać szybciej wyje
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak danych nie chcę pochopnie osądzać
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak danych nie chcę pochopnie osądzać

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 HSD 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,4
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Toyota Auris II Hatchback 5d 1.8 HSD 136KM 100kW
Średni koszt przejechania 100 km
22,00 zł
4,7
l/100km
5,4
l/100km
6,5
l/100km
Zobacz dzienniki
Toyota Auris II Hatchback 5d