Inne
: Najprzyjmnieszy jest system głośnomówiący telefonu oraz cały system multimedialny. Badzo ułatwia życie w aucie.
4,0
Całokształt
Konstrukcja dobra, przyjemne prowadzenie, ergonomia też jest w porządku. Pojazd daje poczucie bezpieczeństwa biernego oraz pewnie aktywnego podczas jazdy. Jednak jest głośne, silnik po przekroczeniu pewnych obrotów jest poprostu denerwująco głośny.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik 1.8 powinnien w moeje ocenie miec wiecej mocy około 130 km silnik elektryczny w mieście funkcjonuje całkiem ok lecz nie rozumię dlaczego nie pomaga auto w trasie przy wzniesieniach nie dołącza się, zaś spalinowy zwiększa swoje obroty bo CVT nie wie co to moment obrotowy. Poważny błąd- który można by było łatwo wyeliminować odpowiednim oprogramowaniem całego układu.
3,0
Skrzynia biegów
Skzyna bezstpniowa, tak jak w miście mozna uznać żę działa odpowiednio na trasie zupełnie niszczy komfort i satysfakcje podróżowania. każde dodanie gazu, nawet nieznaczne powoduje wzrost obrotów silnika. Skrzynia zupełnie nie wie co to jest elastyka i moment obrotowy
4,0
Układ jezdny
Jest dobrze może nawet bardzo dobrze stabilnie mimo warunków całego roku włącznie teraz na zimowych oponach w około +5 mokro
jest ok przy dynamicznej jeździe. Od opon zależy bardzo dużo!
Komfort
4,0
Widoczność
mam 198 cm wzrostu i jest miejsca dość dla mnie, znalazłem swoją pozycję nawet na przebiegi powyżej 1000km. przy takim wzroście wielki plus. Niżsi kierowcy będą się czuć zapewne bardzo komfortowo.
4,0
Ergonomia
wszystko jest i działa tak jak w aucie winno działać luksusu nie ma bo to nie ten model. ale wystarczy żeby czuć się bardzo dobrze.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Latem klimatyzacja wysmienicie, przy malch szybach bocznych tylnej nie ma problemu ze słońcem w aucie. Jest poprostu chłodno i szybko robie się chłodno nawet przy + 39. Ogrzewanie rónież bardzo dobrze.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Prestrzeń jest wystarczająca
2,0
Wyciszenie
Brak wyciszenia wielki minus.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spodziewałem się więcej Jest jak na reklamie proszku do prania.
Jeśli chcesz 3.6 l to idź do lekarza może ci pomoże jeśli chcesz 4 litry to latem i ciągle z górki jeśli chcesz 4.5 litra to realnie latem ale bez dotykania pedału gazu. jeśli chcesz jeździć w miarę normalnie nazbyt ni e koncentrując się na ekodrivingu musisz zalożyć 5l. Wartości są realne w mieście w trasie raczej spodziewć się trzeba 5.5 dla jazdy do 110 km ale nie autostrada czy ekspresówka powyżej 120 zaczyna się 7 i więcej litrów. Jazda w górach to zupełna porażka całego układu WYJE JAK Mototcross
4,0
Stosunek jakość/cena
kupiłem z salonu po 3000 km za 60000 więć u mnie ok 100000 nigdy bym nie zapłacił za ten pojazd. tzn za HSD. Pojazd ok z 2.0 D plus automat jednak nierealny w kraju.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie jeździ, kupiłem toyotę z myslą że pojeździ.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 HSD 136KM 100kW
[l/100km]