Bardzo cicha praca, do 50km/h silnik niesłyszalny. Dobre przyspieszenie zwłaszcza z dolnego zakresu obrotów.
5,0
Skrzynia biegów
Nie miałem wcześniej styczności z automatem więc nie mam porównania. Zastrzeżeń nie mam.
5,0
Układ jezdny
Bardzo dobre tłumienie nierówności na drodze. Zawieszenie komfortowe ale też sportowe, nie przechyla się na boki na zakrętach. Bardzo dobre wspomaganie układu kierowniczego.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu kiepska widoczność, obowiązkowe czujniki cofania i kamera.
4,0
Ergonomia
Brak zastrzeżeń, wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu mogłoby być lepiej choć tragedii nie ma.
5,0
Wyciszenie
Super.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie nie do uwierzenia. Trasa przy jeździe ekonomicznej 3,6 l /100km, miasto 4,8, średnio wychodzi 4,2 - 4,4.
4,0
Stosunek jakość/cena
Do poprzedniej wersji Aurisa nie ma w ogóle porównania. To jest zupełnie inne auto. Golf wersja VI (którym jeżdżę na co dzień) odpada na całej linii (wyciszenie, układ kierowniczy, zawieszenie, skuteczność hamulców). Auris poprzednia generacja - zdecydowanie nie, nowa wersja zdecydowanie tak.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 HSD 136KM 100kW
[l/100km]