Na trybie eko trochę muli ale jak potrzeba to można depnac i jedzie. Na trybie power jest moc,
5,0
Skrzynia biegów
Brak uwag
4,0
Układ jezdny
Twardo ale komfortowo
Komfort
3,0
Widoczność
Mała tylna szyba
5,0
Ergonomia
Dużo miejsca, przemyślana obsluga
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Póki co oceniam tylko ac, jest ok,
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wiecej jak w corollli. Wygodnie, dużo miejsca na nogi
5,0
Wyciszenie
Bardziej słychać silniki sąsiadów na światła niż twoja jednostkę :)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trybie eko bajka, bez jakiegoś spinania się 4,7 w zatloczonej Warszawie. Na trasie trochę wiecej ale 5\'2 nie przekroczylem. Super ze można podjechać gdzieś na trybie elektrycznym nie odpalajac silnika.
4,0
Stosunek jakość/cena
Oszczędność paliwowa rekompensuje cenę zakupu. Robię około 30000 km głownie w mieście, co miesiąc oszczędzam więc około 450zl w stosunku do corollli 1\'6 vvti
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cieżko powiedzieć, na razie nic.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cieżko powiedzieć, na razie nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 HSD 136KM 100kW
[l/100km]