cichy.. dobrze pracuje.. troche slaby moment przy nizszych obrotach, jednak wystarczy zredukowac i leci jak przecinak;) (przy wyprzedzaniu z 90 w gore mozna smialo wrzucic 3ke i ciagnie do 120 bez problemu)
4,0
Skrzynia biegów
trzeba sie przyzwyczaic.. nic na sile.. zonka miala male problemy z poczatku ale juz jest ok
5,0
Układ jezdny
jezdzi sie wysmienicie - czuc na zakretach prace ukladu wspomagania trakcji jazdy.. trzyma sie dobrze drogi i nie ma zbednych przechylow
Komfort
5,0
Widoczność
moze dla niektorych byc tylna szyba za mala, jednak mam kamere cofania wiec nie ma problemu
4,0
Ergonomia
wyswietlacz - troche mozna by bylo go obrocic w kierunku twarzy kierowcy;/
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
dziala szybko, sprawnie.. na momencie usuwa pare z szyb, automatyczny nawiew super..
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
duzo miejsca - niczym w avensis II generacji.. wygodny podlokietnik z przodu (przesowny) dosc szeroki - wystarczy dla 2 osob
4,0
Wyciszenie
w miare.. powyzej 140 juz zaczyna byc dosc slyszalny ped powietrza przy drzwiach
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie mam narazie zdania.. za malo przejechalem aby cos na ten temat powiedziec.. moge tylko dodac ze 800km po trojmiescie - srednio spala 8,5
3,0
Stosunek jakość/cena
drogo... niestety drogie autko - ale w tym segmencie wybierajac kia, hundai, vw, skoda, opel - ceny sa proporcjonalne - jakosc toyoty a pozostalych zdecydowala
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak narazie zdania
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak zdania
Pb
- zużycie paliwa dla silnika Valvematic 130 132KM 97kW
[l/100km]