Ogólnie ok - przez 4 lat nie było najmniejszej usterki, komfort spoko, osiągi nie porywają ale jak na 100 koni to do spokojnej jazdy wystarcza. Jak na wersję standard to dobre wyposażenie dali: automatyczna klima, sterowanie radiem z kierownicy, wejście usb, dużo schowków, wygodne fotele, światła do jazdy dziennej. Skrzynia 6-biegowa pozwala jechać oszczędnie w trasie. Minusy: trochę niskie zawieszenie (14 cm prześwitu, podczas gdy np. toyota gt ma 13cm, civic type-r też ma 13cm) - lepiej unikać krawężników. Wcześniej miałem astrę III, której żaden krawężnik nie był straszny przy 18cm prześwitu :) Spalanie ok, miasto 7,5 a trasa czasem nawet poniżej 5 litrów. Bardzo precyzyjna skrzynia biegów. Opony mają 15 cali więc ceny są atrakcyjne. Auris jest wygodny, nie chce się nim cisnąć, lepiej jest po prostu spokojnie się nim toczyć z dozwoloną prędkością. Ogólnie wygodne i niezawodne autko,
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
4,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika Dual VVT-i 100 99KM 73kW
[l/100km]