Auto ładne, ciche, ale naprawdę trzeba nim jeździć jak "emeryt" z tym silnikiem, plastik szybko się rysuje, tandeta, nadrabia wyglądem, tylko 2,0 diesel
Wrażenia
5,0
Silnik
po 50 000 tylko serwis standardowy to plus.
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia 6, biegi wchodzą jak na tą klasę naprawdę dobrze, szóstka sprawia że przy 120 jedziemy jak dieslem.
4,0
Układ jezdny
nie ma na co narzekać, jest jak przyklejona.
Komfort
4,0
Widoczność
jedyny minus to cofanie, tylna szyba jest jakaś taka mała.
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
climatronic, brakuje tylko nawiewu do tyłu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu jest naprawdę dużo miejsca i podłoga jest płaska
4,0
Wyciszenie
do 120 jest cisza.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto ma przejechane 50 000, w mieście przy normalnej jeździe i na klimie 9-10 litrów! naprawdę spokojnie, auto tylko na trasę i to do 120 km/h = 6 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
wszystko psują plastik na drzwiach i tunel środkowy, który się po po bokach ugina przy małym nacisku, szybko się rysuje, tandeta
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie ma usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nic
Pb
- zużycie paliwa dla silnika Dual VVT-i 100 99KM 73kW
[l/100km]