Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting

Mag, 4 lata temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 70 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,79
17% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Bardzo pozytywnie pod względem zużycia paliwa, osiągów, przyjemności z jazdy i kultury pracy
Przeniesienie napędu : Wspaniała skrzynia ecvt -moja ulubiona część tego auta
Zawieszenie : Dla mnie idealne czyli w sam raz
5,0
Całokształt
Opisywany samochód jest przede wszystkim bardzo oszczędny, bezawaryjny i przyjemny w prowadzeniu, głównie dzięki komfortowej skrzyni ecvt oraz przyjemnie zestrojeniu zawieszeniu (dość sztywne do dynamicznej jazdy przy zachowaniu odpowiedniego komfortu podróżowania)
Wrażenia
5,0
Silnik
Same pochlebne oceny. Wysoka kultura pracy, oszczędny i cichy przy normalnej eksploatacji (jeśli się ciśnie "do dechy" to robi się głośniej)
5,0
Skrzynia biegów
Przyjemna w obsłudze skrzynia ecvt (jedno przełożenie). Bardzo szybko zmienia kierunek jazdy D/R. Do tego (podobno) jest bezawaryjna. Bardzo duży komfort w porównaniu za równo do skrzyni manualnej, jak i do klasycznego automatu.
5,0
Układ jezdny
Super -auto jedzie jak po sznurku, dobrze wybiera nierówności, jest komfortowe. Ma układ wielowahaczowy z tyłu zamiast belki skrętnej.
5,0
Karoseria
Bardzo ładne linie nadwozia i lakier. Zabezpieczenie przed korozja również ok.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok. Nie jest ani zła ani wybitnie dobra -po prostu ok.
5,0
Ergonomia
Super
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Takie sobie -z klimatyzacja jest ok, ale gdy się jaka wylaczy, to szyby parują
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przyjemnie się jeździ. Z przodu jest dużo miejsca, a z tyłu przeciętnie. Bagażnik również jest przeciętny, ale wystarczający. Za to w wersji kombi jest bardzo duży.
5,0
Wyciszenie
Auto jest bezszelestne przy jeździe na samym prądzie lub przy żeglowaniu. Gdy pracuje silnik spalinowy też jest cicho (dźwięk silnika nie jest uciążliwy ani przesadnie głośny)
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie koszty utrzymania dzięki małemu spalaniu paliwa. Koszty serwisu przeciętne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto przeciętnie drogie jak na ten segment, ale oszczędności pojawiają się podczas użytkowania (przy dystrybutorze) oraz przy odsprzedaży (dobrze trzyma cene)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Podczas 3 lat użytkowania auta nie było ani jednej usterki
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było ani jednej awarii -jak to się mówi: "tylko leję paliwo" (oby tak dalej)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
4,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
4,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
5,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
3,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting