Szukaj

Ocena kierowcy - Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting

Piotr, 5 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting 1.8 Hybrid 136KM 100kW 2015-2018 - Oceń swoje auto
4,29
5% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Samochód dla myślących
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik spalinowy nie jest wysilony. Oczywiście zgadzam się z wcześniejszymi opiniami, że podczas dynamicznego przyspieszania pracuje na wysokich obrotach do momentu osiągnięcia oczekiwanej prędkości przez kierowcę. Wystarczy tylko delikatnie zmniejszyć nacisk na podał gazu wówczas obroty silnika spadają, robi się ciszej a samochód utrzymuje oczekiwaną prędkość.
5,0
Skrzynia biegów
Bardzo inteligentnie steruje różnymi trybami pracy: napęd spalinowy, spalinowy + elektr, tylko elektryczny oraz ładowanie. Kierowca ma bardzo szeroki zakres wpływu na zużycie paliwa. Osiągnąłem moje średnie wartości spalania mieszczą się od 1,4 l / 100 km (miejska jazda) do 8 l / 100 km (podczas szybkiej dynamicznej jazdy na autostradzie) . Błyskawiczna praca skrzyni podczas zmiany kierunku jazdy.
5,0
Układ jezdny
Doskonała przyczepność, co widać szczególnie na zakrętach i rondach. Przyklejony do jezdni. Jest to bardzo zwinne auto. Podczas jazdy na trybie POWER pokazuje pazur.
3,0
Karoseria
Wszystko delikatne i "wrażliwe" na rysy odpryski itp.
Komfort
3,0
Widoczność
Do tyłu słabo, a kamera cofania jest mało precyzyjna, co wynika z niskiej rozdzielczości wyświetlacza.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W swoje kasie jest małym autem.
3,0
Wyciszenie
Nie jest źle, ale tutaj widać różnicę między między LEXUSem a Toyotą szczególnie podczas jazdy po nierównościach czy czy drogach nieutwardzonych. Nie mam na myśli hałas pracy silnika podczas dynamicznego przyspieszania, ponieważ, można przyspieszyć bez konieczności wkręcania silnika na bardzo wysokie obroty, wówczas w kabinie jest cicho. Bardzo cicho jest podczas miejskiej jazdy, kiedy pracuje tylko silnik elektryczny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dla mnie to, o co mi chodziło. Koszt paliwa niższy o co najmniej 2 litry na 100 km.
4,0
Stosunek jakość/cena
Słabo wykończony bagażnik wewnątrz. Karoseria delikatna.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dotychczas nie było.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dotychczas nie było.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW [l/100km]

Średnie zużycie
5,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
4,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting