Ocena kierowcy - Toyota Auris II Hatchback 5d Facelifting
Sławek,
8 lat temu
Silnik 1.8 Hybrid 136KM 100kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
14 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,31
5% lepiej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Podczas jazdy miejskiej, silnik pracuje cicho i równo, posiada nawet ładne przyspieszenie (przy wyborze opcji Power). Niestety poza miastem, serce się kraje, przyśpieszając komputer i skrzynia utrzymują silnik na bardzo wysokich obrotach, nie da się tego słuchać jeśli ktoś szanuje silnik.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia, no cóż praktycznie można zapomnieć o jej istnieniu, prawdziwy komfort. Jedynym minusem jest jej ustawienie, może to się da zmienić programowo, chodzi o trzymanie silnika na bardzo wysokich obrotach.
5,0
Układ jezdny
Lubię ostro wejść w zakręt i tu się samochód sprawdza, spory rozstaw kół, można się poczuć troszkę sportowo :-) Na wertepach też całkiem ładnie tłumi nie efekt niedoskonałego podłoża.
Komfort
5,0
Widoczność
Szczególnie fajna jest kamera cofania.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Raczej nie brałbym pasażerów na tylne siedzenia w dłuższą trasę. Przednie fotele całkiem fajne, ale po godzinie jazdy stają się mało wygodne.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przegląd 700 PLN, spalanie w cyklu mieszanym średnio 4,5 l przy spokojnej jeździe, przy dynamicznej około 5,9 l, ubezpieczenie OC, AC i dodatki około 3000 PLN (z pełnymi zniżkami)
3,0
Stosunek jakość/cena
Kiedy się wsiądzie to jest jednak XXI wiek, ale za te same pieniądze można myśleć o klasie wyżej i to w dieslu, gdzie spalanie nie jest aż tak dużo wyższe :-(
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Chwilowo bez zarzutów.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 Hybrid 136KM 100kW
[l/100km]