Silnik
: Miał być do wymiany a jeżdżę do dziś i jest super !
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
3,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam auto od 3 lat.
Kupiłem z wersją 2.0 D4D 126 km
Przejechałem nic nie robiac oprócz wymiany oleju i filtrów 10 tys.
Po czym chciałem wymienić na nowszy model.
Kupujący bez zastrzeżeń wziął auto, pojechał na drugi koniec kraju po czym na drugi dzień zadzwonił, że chce zwracać bo mechanik mu powiedział, że silnik jest do wymiany.
Nie kłóciłem sie, bo jedyną wadą, którą odkryłem podczas używania było puszczanie krótkiego dymku przy odpalaniu i troszkę głośniejsza praca wtrysków przez pierwsze 5 min. Pozniejsza jazda była jak w stanie fabrycznym !
Wracając człowiek kupil auto, przejechał ponad tysiąc km po czym zwrócił twierdząc, że mechanik uznał iż silnik jest do wymiany. To było w 2017r
Od tego czasu zrobiłem tym autkiem ponad 30 tys. Km i nic nie wymieniłem oprócz pompy wody i filtrów oleju, paliwa powietrza i samego oleju. Robiłem wielokrotnie trasy ponad 1000 km. (Wczasy)
Silnik pracuje tak samo jak 30 tys temu!
Małe spalanie + jakość - super autko !
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 125KM 92kW
[l/100km]