Inne
: Brak tunelu między tylnimi siedzeniami
stopery do dywaników
wysoko ustawiona skrzynia biegów
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: Silnik nie przyśpiesza prezyzyjnie
Zawieszenie
: Brak prezyzji zarówno jak układ kierowniczy jak i zawieszenie
3,0
Całokształt
Piękna sprawa jak wyznacznikiem auta jest tabelka w exelu.
W realnym świecie wygląda to troszke inaczej. Wydaje mi się że auto było Projektowane przez ludzi dla których dojazd prywatnym autem do pracy to jakas abstakcja i opierają się głownie na rzeczach testowanych przez prese do oceny auta.
Wrażenia
3,0
Silnik
Japonia Sztuka kompromisu
Jeżdzi z km na km coraz gorzej a jak się chce żeby jężdziła tak jak nówka to kukuj nowe autoa jak się juz zepsuję kupuj nowe auto
3,0
Skrzynia biegów
Niezbyt precyzyjna ale działa toyota
3,0
Układ jezdny
Po 2 latach o 50 tys km nie wiem jak się auto zachowa w jakimś zakrecie, ale działa toyota nie stuka nie puka
Komfort
4,0
Widoczność
Wygodny
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam 2 sferyczny klimatronik
Zima nawiew nie włącza się poki silnik nie będzie ciepły a szyby paruja
Latem Od startu dmucha jak szalony żeby zbić temp
i jak temp 20C zawsze włącza sie obieg wewnęczny
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko pięknie tylko nie działa
jest 100 schowków i nie mam gdzie zostawić tel i dokumentów
Regulacja wysokości fotela tylko kierowca
domykanie szyb nie istnieje
Wyświetlacz przy zegarach podaje zadne info. godzina temp i tyle chyba że drzwi otwarte albo rezerwa albo usterka to nic
Podslietnienie zegarów ma 5 stopni zbyt jasno zbyt ciemno i 3 stopnie brzie nie świeci prawie wogóle
podłokietnik tylko dla ludzi którzy mają kieszenie na kolanach u normalnych ludzi łokieć się kończy 10cm ponad podłokietnikiem
4,0
Wyciszenie
Dla mnie nawet za cicho
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak zamienników orginalne cześci kosztują fortune
Jak dziłała to fajnie a jak nie kup nowego
Nie było koła zapasowego mówie 40 zl skonczyło sie na 450 i to po miesiecu szukania
4,0
Stosunek jakość/cena
mówiłem że tabelka w exelu się zgada
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa ale nie tak jak powinno
Pokonał 5 dobrych mechaników i ASO TOYOTY
Coś nie gra ale nikt nie wie co i ci mówią przecież działa łacznie z ASO usterka jest taka do 2 tys brak mocy ale to taki zupełny bez różnicy czy 1 czy 6 bieg nie przyspiesza pow. 2 tyś wmiare oki ale jak puścisz gaz jeszcze przez sek przyspiesza.
co było zmieniane
wtyski do regeneracji wracaja bez regeneracji podobno są oki jeden mechanik drógiemu nie wierzy taka historia była trzy krotnie.
Wymiena zawory CSV (tylko toyota 908 PLN)
Wymiana sensora ciśnienia doładowania (tylko toyota 1207 PLN)
Czysczenie AGR-a, intercoolera przewodów dolotowych.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak mówia o uszczelce pod głowicą ale nie miałem takiej przyjemności
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 D-4D 125KM 92kW
[l/100km]