Auto nieźle zaprojektowane, funkcjonalne, ale schrzanione przez księgowych. Denerwują poślednie materiały wewnątrz (plastiki, tapicerka), czarne klamki i lusterka na zewnątrz (wersja Terra) czy inne pozorne oszczędności (np. brak automatycznego otwierania okna pasażera, brak podłokietnika). Ogólnie taki Lanos w wydaniu Toyoty.
Wrażenia
3,0
Silnik
Jest OK, ale bez rewelacji.
4,0
Skrzynia biegów
Może być, nie haczy.
4,0
Układ jezdny
Trochę trzęsie na wybojach, bardziej niż E12, pewnie dlatego, że wyższy.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu OK. Mimo wysokiej pozycji kierowcy na boki tak sobie, a do tyłu słabo.
3,0
Ergonomia
Elementy obsługi przemyślane, bez zarzutu. Mimo regulacji kierownicy i fotela, pozycja kierowcy zbyt wysoka i męcząca na dłuższych trasach.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Za tę cenę (65 tys.) jest spory wybór innych aut.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6VVT-i Dual 125KM 92kW
[l/100km]