Wersja którą posiadałem była jeszcze przed liftem, ale miała już silnik 132 KM. Świetny, niezawodny i ekonomiczny silnik. Oczywiście jeżeli chce się jeździć dynamicznie to trzeba go trzymać na obrotach. Pięknie wkręca się do ponad 6000. Wtedy wzrasta spalanie, ale przy normalnej jeździe po mieście bez problemu można zmieścić się w wyniku niewiele ponad 7l/100 w tracie w 5,4. Bardziej wybrednych może denerwować jakość użytych tworzyw, ale w klasie aut kompaktowych nie odstaje mocno od średniej. Za to będę chwalił Tośkę za jej niezawodność. Auto pochodziło z polskiej sieci dilerskiej, gdy je kupowałem miało 3 lata i 40 tys. przebiegu. Teraz ma około 110 tys. Auto jest stale serwisowane w ASO i jak dotychczas wymagało jednej naprawy - wymiana alternatora.
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą rewelacyjnie. Zestopniowanie skrzyni biegów nie każdemu musi pasować, ale wg mnie idealnie został dobrany do charakteru auta.
5,0
Układ jezdny
Dobry kompromis między prowadzeniem i komfortem.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
Zbyt szeroki słupek A.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeśli masz powyżej 190 cm ten samochód nie jest raczej dla Ciebie :)
4,0
Wyciszenie
Poprawione w kolejnej wersji. W tej co najwyżej dobre.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
[l/100km]