Karoseria
: duże przestrzenie szklane. Nie wiedziałem że zniosę tak brzydką bryłę nadwoziową w codziennym użytkowaniu ;)
5,0
Całokształt
Dla osób nie wymagających finezji od deski rozdzielczej i bryły nadwoziowej, a nastawionych na zwykłą bezproblemową eksploatację jest to samochód jak znalazł.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik jest dobry i moim zdaniem mało wymagający od kierowcy.
4,0
Skrzynia biegów
lewarek zmiany biegów jest w bardzo ergonomicznym miejscu, natomiast haczenie 4 biegu przyczyniło się do lekkiego rozczarowania
4,0
Układ jezdny
jak na polskie drogi spisuje się całkiem dobrze i człowiek za kółkiem czuje się w miarę pewnie
Komfort
5,0
Widoczność
nie jechałem w lepszym pod tym względem samochodzie. Nawet mała szyba z tyłu nie psuje całego efektu.
4,0
Ergonomia
Lewarek skrzyni biegów jest moim zdaniem świetnym pomysłem, ale w mojej wersji brakuje podłokietnika. Dlatego ocena tylko 4.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Samochód jest mocno przeszklony toteż doskwierają upały i klima nie jest w stanie porządnie schłodzić wnętrza. Reszta bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsce \"pracy\" kierowcy OK, miejsca pasażerów nie wiem ;)Natomiast kompromitacją jest moim zdaniem jakość plastików i skrzypienie (!) konsoli głównej.
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny serwisu nie są najniższe, ale da się przeżyć.
4,0
Stosunek jakość/cena
No po prostu taki japoński Golf, tyle że wolę Aurisa od Golfa ;)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Samochód służy za woła pociągowego. Pomimo wielu siniaków na karoserii i otarć w środku mógłby z powodzeniem zagrać główną role w filmie 300 ;)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie się nie rozkraczył.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 16V VVT-i 124KM 91kW
[l/100km]